Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Breckl, Jakub ; MBA,, Tomáš Vymětal, (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením informačního systému, sloužícího jako elektronická spisová služba a zároveň jako agendový informační systém orgánu veřejné moci a návrhy ke zlepšení jeho efektivnosti. Součástí práce je taktéž i podrobnější pohled na současný stav instituce, který vychází z použitých analýz. Analýza současného stavu instituce a samotného informačního systému je zpracována na základě teoretických východisek. Následně jsou v závěru práce navrhnuta řešení, jejichž cílem je zlepšit nedostatky informačního systému a tím docílit vyšší efektivnosti.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Breckl, Jakub ; MBA,, Tomáš Vymětal, (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením informačního systému, sloužícího jako elektronická spisová služba a zároveň jako agendový informační systém orgánu veřejné moci a návrhy ke zlepšení jeho efektivnosti. Součástí práce je taktéž i podrobnější pohled na současný stav instituce, který vychází z použitých analýz. Analýza současného stavu instituce a samotného informačního systému je zpracována na základě teoretických východisek. Následně jsou v závěru práce navrhnuta řešení, jejichž cílem je zlepšit nedostatky informačního systému a tím docílit vyšší efektivnosti.
Nástroje eGovernmentu v praxi městského úřadu
Bařinová, Simona
BAŘINOVÁ, S. Nástroje eGovernmentu v praxi městského úřadu. Brno: 2018. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta Bakalářská práce se zabývá problematikou využívaných nástrojů eGovernmentu na městském úřadu. Konkrétně jde o elektronickou spisovou službou, elektronický podpis, agendové informační systémy, datové schránky, elektronické systémy veřejné správy, Czech POINT a základní registry. Práce je rozdělena na dvě části, literární rešerši a vlastní práci. Literární rešerše obsahuje základní pojmy týkající se eGovernmentu, popis konkrétních, již vyjmenovaných nástrojů, které odpovídají legislativní úpravě, a nakonec současnou situaci v eGovernmentu. Vlastní práce je zaměřena na používání nástrojů eGovernmentu v praxi na anonymizovaném městském úřadu obce XY. Poslední část vlastní práce obsahuje navržené úpravy pro zefektivnění chodu úřadu.
Nástroje eGovernmentu v praxi městského úřadu
Prokopcová, Karolína
Prokopcová, K. Nástroje eGovernmentu v praxi městského úřadu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2019. Bakalářská práce se věnuje nástrojům eGovernmentu. V literární rešerši jsou uvedeny jednotlivé nástroje eGovernmentu, kterými jsou elektronický podpis, da-tové schránky, základní registry, elektronická spisová služba, Czech POINT, elek-tronické informační systémy veřejné správy, agendové informační systémy. Cílem vlastní práce je zhodnotit, jak fungují uvedené nástroje v praxi konkrétního měst-ského úřadu a následně vyhodnotit, zda existují nedostatky v užívání nástrojů eGovernmentu. U zjištěných nedostatků je navrhováno jejich řešení, aby došlo k zefektivnění procesů eGovernmentu na konkrétním městském úřadě.
Analýza procesů po zavedení datových schránek na Ministerstvu průmyslu a obchodu
Veselý, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fiala, Stanislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je shrnout legislativní a realizační změny v Informačním systému datových schránek, poukázat na nejzávažnější problémy provázející tento systém. Dále navazuji na diplomovou práci Ing. Ovesného, porovnáním procesů přijetí a odeslání dokumentu a provedením analýzy zpracování pošty u vybraného orgánu. Analýza je prováděna na Ministerstvu průmyslu a obchodu České republiky.
Měření efektivnosti zavedení datových schránek
Ovesný, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Čečman, Ivo (oponent)
Práce se zabývá problematikou informačního systému datových schránek, který podporuje elektronickou komunikaci mezi orgány veřejné moci a dalšími subjekty. Cílem práce je zjistit, změřit a zhodnotit efektivnost zavedení datových schránek na procesech zpracování přijatých a odeslaných dokumentů u vybraných orgánů veřejné moci. Efektivnost zavedení datových schránek je zjišťována za pomoci navržených metrik a na základě provedených analýz procesů zpracování dokumentů u vybraných orgánů. Efektivnost zavedení datových schránek je zkoumána na Úřadu městyse Dub nad Moravou a na Státní zemědělské a potravinářské inspekci. Informace potřebná pro analýzy procesů a data potřebná pro provedení hodnocení efektivnosti navrženými metrikami byla získána od zaměstnanců orgánů. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první části je zevrubně popsán informační systém datových schránek. Na základě dostupných informací je popsána funkcionalita, využití, technické řešení a legislativní úprava datových schránek. Druhá část práce je zaměřena na popis vybraných orgánů a analýzu procesů zpracování přijaté a odesílané pošty. Ve třetí části práce jsou navrženy vhodné metriky pro posouzení efektivnosti zavedení datových schránek. Následně je provedeno dvoufázové měření. Ve čtvrté části je na základě provedených měření zhodnocena efektivnost zavedení datových schránek u vybraných orgánů veřejné moci. Hlavním přínosem práce je první hodnocení efektivnosti zavedení datových schránek u vybraných subjektů cca měsíc po oficiálním spuštění datových schránek. Dalším přínosem je navržení postupu zhodnocení efektivnosti zavedení nového velmi specifického informačního systému v rámci subjektu a zevrubný popis informačního systému datových schránek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.